bisenakillisinzaten teachermom5 ne yalan soylim hangisi denk gelirse onu aliyorhz hepsinden de memnum kaldim 😆
muge_anlii teachermom5 Doğduğundan beri pure baby kullanıyorum. A101’de 4’lü olarak satılıyor. Çok memnunum
larindidems teachermom5 yenidoğan zamanı molfix izotonik sulu sarı paketli olandan kullandım bitince sleepy pembe olandan kullandım şu an uni baby kullanıyorum yenidoğanda molfix mi sleepy mi dersen molfix daha iyi
Bayancorek teachermom5 sleepy ecologic serisi kullandım bir süre sonra sleepy extra ya geçtim ıslaklığı daha iyi 1 senedir onu kullanıyorum.
elbay53 Uni baby kullanıyorum memnunum.bı ara bulamayınca aleyh ve baby turco aldım leş gibiydiler..acayıp parfümlü..yıkayıp kullanmama rağmen tahriş et
cisyes Uni Baby kullanıyorum 1bucuk yaşında bize iyi geldi ikinci olarak dedikleri gibi molfix izotonik sulu olan arada bir aldığım oldu
zeydefe teachermom5 en iyisi molfix 0-6 ay yenidoğan sonrasında diğer mavi yeşil olan paketlerini kullandık ama en iyisi pamuklu ıslak mendili kendin yapmak bence pişik sorunumuz olmadı dışarda sadece ıslak mendil kullandık
ikibaloglanannesi Baby turco ve pure baby kullanıyoruz. Arada e bebeğin ıslak mendilini de kullanırız.