harika1995 7-7,5 aylık beslenme şekliniz nasıl? Günde kaç defa süt ve kaç defa ek gıda veriyorsunuz? Hangisini önce veriyorsunuz süt mü ek gıda mı ?
aycazafermom harika1995 benimki 8 aylık olacak ek gıda hiç yemek istemiyor meyve veya danone tarzı şeyler yiyor ama çorba yemek falan hiç yemiyor sadece emmek istiyor kahvaltı için önerisi olan da yazabilir ne deneyebilirm verebilirim
cokbilmismom harika1995 7 aylık. Sabah kahvaltı, öğlen meyve veya yoğurt, akşam üstü sebze yemekleri veya çorba veriyorum bazen yiyor bazen bir kaç kaşık alıp bırakıyor tüm öğünlerde
atlas1655 harika1995 merhaba sütten kastınız mamaysa ek gıdayla arasını açın emzirmeyle mama arasında çok fark var mama sindirimi zor ek gıdadan sogumaması için en azından 4 saat olsun
ozdmrr harika1995 sabah 10 gibi kahvaltı yapıyor 12 de 180cc mama içip ilk uykusuna yatıyor 2 saat uyuduktan sonra kalkınca yoğurt veriyorum 1 saat sonra 180 cc mama sonrasında 2.uykusuna 4,5 veya 5 de yatıyor 6 da uyanıyor akşam yemeği sebze veya meyve püresi tarzında şeyler veriyorum 8de 200cc mama içip gece uykusuna geçiyor gece 1 de uyku beslenmesi yapıyorum 180 cc ve sabah 10da yine aynı düzen 😂😂
harika1995 aycazafermom Benimde 7,5 aylık ,şimdiye kadar ağzını kitliyordu hiç açmiyordu , şimdi biraz biraz yemeye başladı bazı şeyleri 2-3 kaşık yiyor , oda yarısı ağzından çıkarıyor o şekilde . Bn 3 saatte bir süt veriyorum hala acaba onu mu azaltmalıyım
aycazafermom harika1995 benim ki de emmeye güveniyor sanırım o yüzden yemiyor ama bu aralar az az yemeye başladı ya son iki haftadır dişten bı huysuzluğumz vardı ama şükür geçti
cokbilmismom harika1995 genelde ek gıdadan yarim saat 1 saat sonra falan. Çünkü hala anne sütü ana besin kaynağı şuan ek gıda benim ki çok yemiyor zaten porsiyonları az
harika1995 cokbilmismom Ben sutu hala 3 saatte bir vermeye calisiyorum yanlis mi yapiyorum acaba , kac defa sut veriyorsunuz ? Birde ben , ana besin sut oldugu icin önce sut sonra ek gidayi veriyordum , sanirim artk once ek gida vermeliyim .
ahlasmomm_ harika1995 ana besini süt ilk süt daha sonra ek gıda vermelisiniz doktorum bana öyle söyledi
ahlasmomm_ harika1995 öyle belli bir saatte vermiyorum açıkçası bizim reflümüz var istedikçe emziriyorum 9 aylık olcaz