fidangul fidangul Merhaba,1. Aydan itibaren meme+mama olarak beslendi, bebeğimde henüz 1aylık olmadan egzamalar çıkmaya başlamıştı kulak arkasıyla başlayıp tüm vucuda yayıldı, kakada iki defa kan gördük ve çok yoğun mukus vardı ama kaka tahlilinde alerji çıkmadı, doktor yine de süt alerjisi olduğunu söyledi ben diyet yaptım ama bebeğim asla içmedi neocate mamayı malesef o nedenle yoğun egzamalara sulu mukuslu kakaya sabretmek zorunda kaldık.6. Ayda memeyi 7. Ayda mamayı reddetti sadece uyurken bir defa içirebildim içerse o da ve ek gıdada ilk başta çok sorun yaşadık brokoli karnabahar ve bir çok sebze ile tüm kuruyemişlere karşı vucudu ve ishal pişik olarak bağırsakları tepki verdi besin alerjisini ondan sonra takip ettik onları yedirmedim ayda bir tekrar verdim geçmiş mi diye bu şekilde ilerledik en son tahlilimiz alerji immünoloji bölümünde 13aylıkken yapıldı tamamen geçtiğini söyledi doktor çok şükür şuan 17 aylık kuzum %95 geçmiş şekilde alerjisi tek tük egzama pişik oluyor ☺️ İnşallah yoktur kuzunuzda ama varsa bile sabredin ek gıdaya geçince en azından iş kolaylaşıyor dokunan sebzeleri tek tek 3 gün kuralıyla bulup vermiyorsunuz