Kızlar ya 9 aylık bebeğim 1 buçuk 2 aydır kabızdı dulcosoft kullanıyordum birşeylerle karıştırıp veriyodum dün gün boyu kaka yapmadı bende bugün sabah aç karnına kaşıkla verdim sade olarak bebeğim şimdi ishal gibi normal mi böyle olması hani ilk zamanki kakaları oluyor ya bebeklerin öyle yapıyor kakasını