Kızlar 2 haftadır tadımlarla ek gıdaya başladık 6 ay 2 günlük bebeğim 4 gündür kakasını yapmadı ıkınıyor da rahatsız olduğu belli günde 1,2 kere yapardı tadım olarak 1,3 çay kaşığı olarak sıralı şekilde gittim hep mız bebe bisküvisi bugün de kayısı püresi ile irmik verdim bunlar dışında bişey yiyip içmedi / anne sütü alıyor sadece sizce kabızlık mı yoksa bağırsakları düzene mi giriyor kabız sa ne yapabilirim gaz çıkarıyor idrarı kokusuz buarada