adasmummy Kızlar bebeğim 47 günlük. Sadece mama işe besleniyor sütüm yok. Daha Mama yerken ıkınıp gaz çıkarmaya başlıyor normal mi acaba sma comfort kullanıyoruz
Cennetmahallesipembe Normal gaz çıkarmaya çalışıyor seni emseydi memedeyken de ıkınırdı tuhaf bi durum yok yani
aselkussum Benim beegimde öyle arada mola verip gazını cikartyorum sonra devam ediyorum yada kusuyo direk gazlla beraber yada kendisi yarım bırakıp emmiyo kıvranıp duruyo