peraninnannesi Hiç kimseyi dinleme, İlk bebeklik zamanlarının kıymetini bil, Bol boll dinlenn uzan ve uyu, Göbüşünü sev, Sürekli kötü şeyler okuma, Canın ne istiyorsa yee derdimm. Sizin var mı eklemek istedikleriniz :)
ffulya peraninnannesi bebeğinin yatağına koyunca uyanması bir sorun değil bırak kucağında kokunu ala ala kucağında uyusun beşiğine alıştırcam diye ikinize de işkence etme derdim
bisenakillisinzaten peraninnannesi bunlara ek kimseden beklenti içine girme dedim ve hepsini de uyguladım sonuç olarak çok daha güzel bir hamilelik ve lohusalık geçirdim
_Goktugunannesi__ peraninnannesi Aynılarını artı olarak sallamayı alıştırma hırak kendi kendine uyusun derdim şuan 27 aylık ve sallamak işkence oluyor gece de sürekli mızlıyor ful ayağımda desem yeri çömelirken bacaklarım ağrıyor artık
peraninnannesi _Goktugunannesi__ bizimki de aynı. Çalışmaya başladım o uyku eğitimini verecek benden başka kimse de yok :( ayağa alışacak iyice
Aerith peraninnannesi bir daha hamile kalsam her şeyi erkenden yapma telaşına girmezdim. Bir çok şey bebek geldikten sonra da yapılıyormuş.
milletsanakanalizemiolacak Aerith evet bunu bebeğim erken doğunca anladım bende bebeğim geldikten sonra yaptık çoğu şeyi doğum temizliğini yaparken doğumum başladı ve eve geldikten sonra annemle kardesim devam etti
peraninnannesi Aerith kesinlikle. Çok fazla gereksiz şey almışım. Bebek yatağını almazdım hala yanımda uyuyor şimdi o beşiği kullanmadan yenisini alacağım :(
Unicorn67 peraninnannesi tek başıma bakiyorum bebeğime ve aşırı zorlanıyorum 🩷💜 yalnız ben değilim ama çok yıprandım
Aerith peraninnannesi bende park beşik alırdım sanırım bir hevesle ahşap büyük bir beşik aldım 5 aylık oldu içinde yatmadı doğru düzgün hala benim yanımda yatıyor. Bir ara alıştırayım dedim ama diş ataklarıyla durmadı hiç. Reflü yatağı hiç almazdım mesela bir de. Hevesle alınıyor işte ama doğumu beklesekte olurmuş. 🙂
peraninnannesi ellerimt0mbikt0mbik verilir bee hala 10 kilo fazlam var üzülüyorum ama bebişim sağlıklı diyorum içimden:)