Arkadaşlar bebeğim dört aylık son 2.03 haftadır kakasını haftada bir yapmaya başladı bu kabızlıktan mı yoksa normal bir durum mu hâlâ çözemedim fakat yaptığı zaman da gayet sıvıı bir şekilde yapıyor ama bugün neredeyse bir hafta olacak yine yapmadı iki gündür de kokulu gaz bırakmaya başladı sütümün yettiğinden doyduğundan eminim ama bu durum neden böyle canımı çok sıkmaya başladı var mı bildiğiniz bir yöntem ya da ne yapabilirim bu konuda