Gulsm2516 benimki de aynıydı hatta kusup emmeye devam ediyordu reflüysü varmış 5. Ayda gittiğimiz 5. Doktor anladı doktor doktor gezdik artık.. şurup verdiler ama kusması geçmedi büyüdükçe daha az kusmaya başlıyor sadece 7. 8. Ayda düzelir dedi doktorumuz inşallah bekliyoruz.. şuan 6. Ay daha iyi