ftttsrr canım merhaba benim kızımda doğduktan 15 gün sonra gaz sancıları başlamıştı doktor bigaiga diye damla verdi onun kullandıktan sonra sahada kötü olmuştu direk bıraktım bi tanıdığımın tavsiyesi üzerine relaktaz damla aldım ve kullanmaya başladım ve sonra kuzum rahatladı hem gazını rahat çıkarıyor du ve sindirimini kolay yapıyordu uykusunda rahat uyumaya başladı şimdi kızım 5 ay 5 günlük şükür gaz sorunumuz bitti 4 aya kadar kullandım her süt öncesi 6 damla veriyordum kullanmanı tavsiye ederim emin ol iyiki alıp kullanmışım diyeceksin 🙏💕