Bebeğimin 40 güne kadar gün de en az 3-4 kakalı bezini atıyordum. 40 gün olduktan sonra 5-6 günde bir kaka yapmaya başladı. Sadece akşamları 60 ml mama kullanıyorum onun harici anne sütü. Bu durumu yaşayan var mı bu kadar seyrek kaka yapması normal mi?