kuzeyselin Ben 4. Ayda böyle bi şey yaşamadım uykuya direnme ağlayarak uyanma sürekli huzursuzluk ne kucakta duruyor ne yerde sevdiği her şeyde bi süre durup sonra ağlıyo çocuğum bozuldu resmen ne bu böyle 😵💫
barlassko kuzeyselin yeminle benimkide öyle 4.ay atağı yaşamadık hiç ama 5 buçuk aylık oldu çıldırdı çocuğa bişeyler oldu anlamıyorum sürekli ağlıyor sürekli
masterchefiniz kuzeyselin benim kızımda öyle 5 aylık oldu ayaklarını birbirine sürtüyor sinirli gibi durmuyor uyumak istiyor ama çok direniyor eee demekten sesim kısılıuor boğazım pert artık
kuzeyselin barlassko ve kucakçı olmayan çocuk kucaktan inmek istemiyor bu aralar bırakınca çığlık kıyamet sizinde öyle mi
ebruuu06 Benimde 6 aylık uyurken sıkıntı yok ama uyuyunca çıglık atarak çok kötü aglıyor 3 akşamdır neden olabilir Allah rızası için yardım edin sabaha kadar nasıl çıglık çıglıga aglıyor ???
angrybirds0668 ebruuu06 merhaba bebeğiniz nasıl daha iyi mi bizde 5 buçuk aylık olacağız aynı durumdayız
angrybirds0668 Betulyl pek değişen bi şey olmadı sanırım alıştım ve dün dişi çıkmış aşırı bi huzursuzluk var başa sardık