Teyzem orada doğum yaptı ziyaretçi olayları çok sıkıntı belirli saat aralıklarında kartla giriş yapıyosun bi kuyruk var sıra 1 saatte anca geliyor zaten yarım saat falan durabiliyosun odada
2 gece kalmak zorunlu gaz vs yaptığında taktirde tabi yapmazsan süre uzuyor tansiyon şeker gibi rahatsızlıkların varsa daha da fazla kalıyorsun
Ben sevemedim orayı bilmiyorum dediğim gibi odaya çıkmak için beklenilen sıra saatler sürüyor duş almak vs izin vermiyorlar yardımcı da olmuyolar zaten