ozlem_murat arelinannesi1 bildiğim kadarıyla evet ama emlak vergisi diye mi geçiyor onu bilmiyorum hatta geçenlerde eşim ödedi
acimavi arelinannesi1 evet, her sene 2 taksit olarak da ödenebiliyor. Sadece tek evi olan emekliler ödemiyor ama 2 veya daha fazla evi varsa onlar da ödüyor
arelinannesi1 niloyaaa ya biz annemlerin evinde oturuyoruz annem aradı ne saçma birşeymiş kendi evinde oturduğun evin ne emlak vergisi ymiş saçma salak şeyler geliyor bunlar bana kaç para ki
[silindi] arelinannesi1 Anneniz kendi evinde oturmuyor. Başka bir evide varsa öder. Annemin evi teyzemin üstüne, teyzemin evi annemin. İkiside kendi evinde olmadığı için ödüyorlar.
gamze1806 arelinannesi1 belediyenin geçim kaynaği, yollar temizleniyor asvalt atılıyor gibi şeyler için aliyorlar.
niloyaaa arelinannesi1 e devletten girip bakın ev kimin üzerineyse onun hesabından kontrol edebilirsiniz. Ülkede herşeye vergi ödüyoruz ayrıca😅
gamze1806 Evet her sene ödeniyor ama öylr yüksek rakamlar değil piyasa değeri 5 6 milyonluk ev için 2000 tl ödedik bu sene, ama il ilçe sokak cadde evin konumu etken buna.
Bhr28 arelinannesi1 evet ödeniyor . Bana da mesaj olarak geldi 😅 o evde oturmuyoruz ama farketmiyor . Sonuç olarak ödeyeceğim .
secondmylife Evet ödeniyor, aldığımız ekmeğe suya bile vergi veriyoruz eve vermeyecek miyiz? Tabiki de veriyoruz.