Merhaba kızlar ben bir şey danışmak istiyorum. Benim bebeğimde bebek reflüsü var bir sürü ar mama denedim kusmaya biraz iyi geldiler ama ya kabiz yaptılar yada ishal yaptılar bebeğimi. Bebegim 2 ay 3 günlük bir tane doktor bebelac thickener kıvam koyulastirici alabilirsin demişti bugün gidip aldım üzerindekine göre 100cc ye bir ölçek mama yapıp verdim ama aynı zamanda başka bir doktor da bebeğime maflor probiyotik yazmıştı kusmasina iyi gelir diye onu da aldım. Sizce ikisi bir arada kullanılabilir mi?