mervegmskra bir kere sadece kakada minnacık bi kan görmüştüm tekrar olursa öyle gel demişti doktorum tekrar etmedi ama kakası cok kokuyodu ve mukuslu diye ben gitmiştim gaita mikroskobisi ve gaitada redüktan madde testi yaptı gıda duyarlılığı var süt süt ürünleri çikolata vs yeme dedi