Kızlar 1.si ben doğuma az kaldı diye kızımla uyuyorum. Aslında asık sebep eşimin çok fena şekilde horlaması. Zaten gece 4de geliyor. Kızımda yatağında yatıyor ama gece yanıma geliyor. Bende doğuma 1 ay kaldı tadını çıkarıp bol bol öpüp sarılıyorum kokluyorum. Bu yanlış mı? 2incisi de altıma çamaşır varken kızımla duş alıyorum. Görmeden üstümü giyiyorum ama zaten banyoda görmüş oluyor. Yapılan yanlışsa düzeltmek istiyorum