elifozkan benimde oğlum 4 aylık 8 buçuk kilo aynı dert bizde de var 3 aylık olduğundan beri sürekli bacaklarında kırmızı lastik izi 3 ayından beri sleepy 4+ bebek bezi kullanıyorum çoğu zaman sıkmasın diye içindeki lastiği koparıyorum yok ama yine sıkıyor bazen bol bağlıyorum bu sefer de taşırıyor 5 kullansam çok büyük olur o yüzden bugün değiştirmeye karar verdim baby turco 4 numara sipariş verdim bakalım nasıl olacak