symbebek çok teşekkür ederim sağım çok fazla yapamıyorum bebeğim cok hareketli ve sürekli ağlıyor elim ayağıma karışıyor açıkçası uyuduğunda da 15,20 dk da uyanıyor direk o yüzden anca yemek yiyebiliyorum o süre zarfında daha yiyecek var mı peki aklınızda süt arttırabilceğim