merve655 Hanımlar 2 bucuk aylık bebegım var dogum sonrası reg oldum ılk ay ama 2 ay olmdm hamılelık testı verdım korkup temız cıktı basına gelen oldumu neden reg olmadım ne yapmam lazım olmak ıcım normalmı olmamk
ArvenMom merve655 Bir yıla kadar düzensizlik olması çok normal ama şüpheniz varsa kan testi verebilirsiniz
Elfgrn merve655 Doğumdan sonra Regl olmaması veya gecikmesi doktorlar tarafından normal karşılanıyor. Hormonlardan dolayı Regl gecikmesi veya Regl olmamak normal