pozitifanne06 İlk başlarda kâr amacı gütmeyen sadece geri dönüşüm için açılan bir uygulamaydi. Eskiden fiyatları çok uygundu ürünlerin ama sonradan sıfır fiyatına çıkarmaya başladılar çoğu ürünü.
Ben birkaç defa koli gönderdim oraya, çoğu şeyi kabul etmediler. Yok yırtık, yok lekeli , yok rengi soluk vs.
Hepsine de tamam deyip imha edilsin dedim ama gerçekten en son kolide çok dikkat ederek yolladım. Kötü ürün yollamadim , yolladığım ürünlerden emindim. Ama çoğu şeyi gene saymadilar.
Ben ürünlerimin geri iadesini istedim. Ürünlerim tertemizdi , kızımın doğum gününde giydigi beyaz bir elbisesi vardı onu bile bir bahaneyle saymamislar oysaki sadece 1 kere giymiş sorunsuz bir elbiseydi.
Bende bunlari videoya çekip , yolladığım ürünlerden hiç bir sorun olmadığını belirterek WhatsApp üzerinden attım onlara.
Ama bana yardımcı olamayacaklarını ve bir daha onlardan ürün almamam ve yollamamam gerektiğini söylediler.
Bende bir daha asla tercih etmeyecegimi söyledim. Seviniriz dediler.
Kısacası iyi gibi görünüyor ama kâr amacı güden , ilgisiz bir uygulama.
İmhaya seçip iyi kıyafetlerin satışını yapıyorlar belki de.
Ve dediğim gibi fiyatları da ikinci ele göre çok fazla.
Gene de denemek isteyene tavsiye ederim , en azından dolandırıcı değiller:)