marinko yer fıstığı için randevuyu doktorumuz temmuz ayı için vermiş yani temmuzda gideceğiz o zaman yemiş olacak. Daha öncede bahsetmiştim ya hastane ortamında yediriliyor diye. Bilmiyorum inanın yani alex testini erken yaptırmak doğru sonuç vermeyebilir diye bende duymuştum ama 1yaşından önce falan diye duydum. Biz 2 yaşında yaptırdık sonuçlar doğru mu yanıltıcı mı fikrim yok ama doktorumuz ne derse ona göre hareket ediyoruz,
Siz ceviz yedirdiğinizde başka ne gibi reaksiyonlar oldu?
Fındık,kaju ve Antep fıstığından tattırdınız mı hiç?