Yigitoglum_2 Nemsiz bir şehirdeyim. 50-55 odanın nemi. 65-70lere çıkartacak bir nem makinesi istiyorum lütfen kullanıp memnun kaldığınız markaları yazar mısınız
gecekusu_- Yigitoglum_2 ben e bebekten kiwi markasını aldım şahsen memnunum sessiz çalışıyor iyi nem veriyor tek sıkıntısı suyu biraz fazla doldurduğunuz da nemi çok vermiyor
Yigitoglum_2 gecekusu_- ben o markayı kullandım nemi bir derece iki derece ancak arttırdı memnun kalmadım
Mavigokyuzu 65 70 normal değil ama, normal nem seviyesi 45 ila 55 arasında olmalı. Ha yine de nem makinesi önerisi isterseniz weewell iyonizerli olanı öneririm havayı da temizliyor
MeteNaz Yigitoglum_2 yükseltiyor tabiki ne kadar süre çalıştırdığınıza bağlı. Ben bir kere sabaha kadar çalıştırdım sürekli ve yapış yapış uyandık o gün baya nemlendirmiş sağolsun 😂 3-4 saat düşük modda gece çalıştırıyorum yetiyor