Kızlar 3 aylık bebeğim var 27 si tam 3 ay bitmiş olacak ilk günler her bebek gibi emip yatıyordu sonra pışpışla uyumaya başladı 3 aydır böyleyiz ama son 1 aydır bazen ayakta 2 saat aralıksız pışpışladığım olabiliyor ve gün geçtikçe de kilo aldıkça bu durum beni zorlamaya başladı pışpış harici uyumuyor ne yemek yiyebiliyorum akşam ne de kendime zaman ayırabiliyorum benim gibi olup pış pışı bırakan anneler nasıl bıraktınız şuan nasıl uyutuyorsunuz 🥹🥹??