Merhaba arkadaşlar.oğlum 12 ay 24 günlük.grip olmuştu burun akıntısı tıkanıklık ve öksürük vardı hava verdim vs 2-3 güne atlatmıştı 1 hafta geçti şimdi yine hasta.tam atlatamamış mıydı niye böyle oldu anlamadım.ilaç kullanmak istemiyorum ama öksürüğe çevirdi yine bugün öksürüyor.ne yapmam lazım ilaçsız tedavi önerileriniz var mı şunu yapıyorum iyi geliyor dediğiniz?