Kizlar Kar yagicak dediler çok şükür Doğru çıktı çok sevindim ufak çocuklar gibi oldum görünce ama Bide sonrası vardı dusunmemissiz ya 😂Bir soğuk var kuru ayaz var akıllara zarar Bundan üç sene öncesi -30 lari goruyoduk O halde sanayiye çalışmaya gidiyodum Bu kadar etkilenmiyodum Bide Evimiz sobalı 🥲🥲Kovasiydi odunuydu illa bif cokkez dışarıya cikiyorum Koydeyiz etraf boş öyle olunca direk lodos var bide merdiven buzlanmis tuzladim açılmadı Ayy uzun oldu 😂😂sizde durumlar nedir