Bebeğim yakında 1 yaşına girecek, emiyor onun dışında biberonla falan mama içmiyor. E artık büyüdüğü içinde göğüslerim boş gibi geliyor bana. Gece açlıktan uyanmıyor ama ilerleyen zamanlarda devam sütü gerekir mi? Yoksa anne sütü ve ek gıdalarla mı geçiyor bu süreç? Buna doktor mu karar veriyor?