2 tane cocugum var biri 3,5 yasinda biri 10 aylik normalde duzenli adet oluyodum bu ay 5 gun gecikti hamilemiyim diye icim icimi yiyor hic istemiyorum cnki iliski sirasinda icine bosalma olmadi ama bacaklarimda oldu ve sildim yikadim bilmiyorum cpk skntiya girdim test alacamda 5 gun gecikmede cikarmi bilmiyorum ama hic istemiyorum 3. Cocuk 2. Cocuktan sonra cok yoprandim cok yoruluyorum kafama okadar cok taktimki insallah olurum adet tek duam bu eger hamileysem kurtaj olmayi dusunuyorum hastanelerde durduk yere yapiyormu bilmiyorum akil verin ya