Kızlar bebeğim 6 ay olunca işe başlayacağım şun 5 ay oldu hafif hafif tadımlara başladım sadece anne sütü alıyor işe başlayan annelere sorum nasıl yaptınız süt sağıp mı bıraktınız eve çünkü ek gıda tam doyuracak kadar alışacağını düşünmüyorum. Süt sağma makinesi mi almalıyım nasıl yapmalıyım