Ben logusalığım bittiğinde düzenli adet gördüm ama 1 sene oldu bozuldu gecen ay olmadım hamile de değilim daha yeni oldum yani hava değişimi stres yorgunluk beslenme etkileyebiliyor her gecikme hamilelk anlamına gelmiyor ama dikkat etmek lazım tabi oluyor arada gecikme