birbebekannesi46 Kızlar merhaba benim bebeğim doğduğundan beri mama kullanıyor sütüm olmadığı için şuan 9 ay 10 günlüğüz ve iki gündür bebeğime mama verdiğim zaman kıyameti koparıyor ve içmiyor neden olabilir acaba
sinemmss birbebekannesi46 bizde 9 aylığız ve aynı durumdayız birden içmemeye başladı ağzını kilitliyor mümkün değil içmiyor ek gıdada veremiyorum resmen suyla duruyor
birbebekannesi46 sinemmss ben ek gıda veriyorum herşeyi yiyor yaptığım ama mama almıyor hiç doktora danıştınız mı acaba
atlas1655 birbebekannesi46 bizimde aynı oldu asla ama asla içmedi dişlerdenmiş şimdide artık az içmeye başladı bende ek gıdaya yüklendim tabi dikkat ederek
bebeklianneee birbebekannesi46 mama içmemesi sorun degilki ek gıda alıyor ise ara verin bir iki gün tekrar deneyin büyük zaten kg ne durumda bu ayda peki
bersu4141 Bende aynı durumu yaşadım maalesef çok zor durumdaydım dişlerden dolayı oluyor patlatana kadar herşeyi reddetti ve en önemlisi doktorum mamayı beğenmiyor olabilir dedi mamada bir değişiklik yapıp tekrar deneseniz belkide sıkıntıdı o olabilir:)
birbebekannesi46 bebeklianneee benim için gündüz değil ama gece sorun avazı çıktığı kadar ağlıyor gece mama yapıyorum ve almıyor hiç bir şekilde su veriyorum kabulde etmiyor gece elim kolum bağlandı 10.600gr
bebeklianneee birbebekannesi46 akşam uyumadan önce iyice aç biraksaniz kalorisi yüksek yemek verseniz belki acikmaz öyle