Kızlar bugün bebeğimin kan tahlilini yaptık 9. ayında istendi diye sonuçlarda B12 ve demir eksik dedi ilaç verdi fakat evde bilfiginiz güzel tarif var mı yada neler vermeliyim, ilacı vereceğim fakat güzel tariflerle desteklemek istiyorum güzel tariflerinizi yada önerilerinizi bekliyorum 🌸