manzaramistanbul 17 aya yeni girdik ama hiç bir kelimesi yok normal mi sadece ağladığında bilinçsizce anne baba dede vb çıkıyor
kelebegiminannesiyim manzaramistanbul Benim kızım da 16 ay 8 günlük. Sadece baba, dede, mama, meme diyor onları da bilerek demiyor demek için diyor. Memeyi (emzik) bilerek diyor sadece 😃
barbiee_ manzaramistanbul bizimki tavuk sesi köpek kedi at seslerini çıkarıyor at diyor mama meme dede vuuu diyor suya gagga diyor ayakkabıya hannn diyor arabaya
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala manzaramistanbul Aynıyız. Bişey istediğinde eliyle gösteriyor. Bu ne, bu kim diye sorulan her soruya “dede” diyor. Konuşurken ıh, hııh diye konuşuyor 🤷🏼♀️
askbebegimmbenim manzaramistanbul 12 aylık benimkide geveliyor kendince biseyler ama anne baba 1 2 kez bilinçsizce söyledi. Em em. Ma ma me me gibi şeyler söylüyor arada normal mi acaba. Bende burda bekleyeyim derdini surekki ııı ıııı diye anlatıyor konuşma çabası yok hiç