Hasımlar ben tükendim sanırım toparlanamıyorum 4yasında oğlum var 23 günlük bebeğim var yetememe duygusu adaletli davranamama duygusu ortadan ikiye bölümle duygusu annelik duygusu hepsi çok geldi kaldıramıyorum sanırım toparlanmam lazım hergece dua ediyorum yalvarıyorum rabbime sabah kalkıyorum içim daralıyo bebekle yapışık gibiyiz emzirme derdinden büyük oğlumun hakkına giriyormuş gibi hissediyorum onlarda ilgilenmek istiyorum tam oturuyoruz etkinlik ilgi vs derken bebek uyanıyo aglıyo bu sefer oğlum artık benle ilgilenmiyorsunuz diyo napıcam o aradaki dengeyi nasıl kurucam eşimde aynı şekilde çok ilgileniyo aslında ama oğlum sanırım benden daha çok bekliyor ev işleri deseniz aldı başını gidiyor ev yemek yapmaya fırsat bulursam yapıyorum kendime hiç bakamıyorum uykusuzluktan ölüyorum ama direniyorum ben artık toparlanmak mutlu olmak istiyorum hergün ağlamak üzülmek istemiyorum ama elimde değil yazarken bile ağlıyorum ilk çocukta herşey çok güzeldi sakindi suan hayat çok yorucu