Uykusuzluktan gözlerimi açamıyorum artık 3-4 gündür asla uyumuyor sabahlara öğlene kadar oturuyoruz 3-4 gündür böyle devam ediyor anlamadım neden böyle yapıyor 2 aylık daha gece 12.5 da uyudu 2 de geri kalktı o saatten beri öğlen oldu ayakta karnı tok gazı çıkardı altı temiz hasta vs de değil keyfi yerinde gayet konuşuyorum gülüyor ama uykusu da var esniyo biyeri ağrı sa ağlar diye düşündüm ama sadece koyunca ağlıyor kucak istiyor hep kollarım ayaklarım koptu artık napıcam allah aşkına yardım edin yaa kızlar