Merhabalar anneler 🌸
Yaklaşık 1 aydır geçmeyen bir durum söz konusu şöyleki kısaca bahsedeyim çocuğum evden çıkmıyor tuvaletim gelicek diye,önceleri çok üzerinde durmuyorduk ama bu konu iyice saçma bir boyuta taşındı sürekli ya tuvaletim gelirse ???sorusu…güzelce anlatıyorum konuşuyorum babası da aynı şekilde bir yol bulamadık ,yanımıza poşet al tuvalet alalım (taşınabilir tuvaletten bahsediyor )ağlamalar vs ama bir değil iki değil 1 hafta inanın evden nerdeyse hiç çıkmadığımız oldu bu kaygı için önerisi olan varsa çok mutlu olurum ,nasıl bir yol izlemeyelim şaşırdım artık