Glin89 bebeğinizin boyu yüzde 10 persentilde yani olması gerekenin altında değil. Sadece biraz düşük persentil, benim oğlum da doğduğundan beri hep yüzde 25 persentilde, kilosu da çok olmadı hiç bir zaman. Hiç takmayın bunu sağlığı yerinde olsun başka bişey önemli değil, ayrıca bebeklerin boyu yetişkinlikteki boyları hakkında hiç bir ipucu vermiyormuş bize. Sadece ergenlikte belli olan bir şey yani uzun olup olmayacağı 😊