Tazeanneyimbenn son 20 gündür falan tek uykuya geçtik. 4 saat uyanık kalıyor sonra zar zor uykuya geçiyor sonra 5-6 saat uyanık kalıyor en geç 7:30 da yatakta oluyoruz bu aralar hep zor uykuya geçiyor. 3 ana 1 ara öğün yapıyoruz. Ben çorba yapıp midesini su ile doldurmayı saçma bulduğum için sebzeleri püre yapıyorum böylece bol sebze yiyor, köfte balık tavuk çok seviyor her gün bir öğünde protein vermeye çalışıyorum. Oyun ile yediriyorum öyle iştahlı değil pek. Sizin nasıl ?