Merhabalar. 48 gunluj bir kizim var. Ilk zaman sarilik oldu. Ve malum cok uyuyordu. Surekli alarm kurup besliyordum.cok sukur sarili atlattik😊 gunduzleri zaten agladikca meme veriyorum. Geceleri de alarm kurmuyorum.2-3 en fazla 4 saate uyaniyor. Dogru mu yapiyorum, ac kalmiyordur degil mi? Bir de gunduz de ayni sekilde uykusu 2 saati gecince panik oluyorum uyandirip emzirsem mi diye🧐 bir yandan da dusunuyorum.cok uyuyan bir bebek degil uyumusken uyuyup buyusun diye🤷 ne yapmaliyim hanimlar, su acemi anneye yardim eder misiniz?😻