Merhabalar benim kızımda 4aylok oldu sağlık ocağının verdiği Demir ilacını kullanmıyorum dişlerde leke yapıyormuş o yüzden ocean Demir ilacını aldım şimdi onu kullanıyorum ilk kullandığım zaman kabız yaptı kızımı daha sonraki günlerde kabızlığı geçt çok şükür sanırım vücudu alıştı şimdilik bi yan etki yok çok şükür 🙏