37 günlük bir bebeğim var. Sürekli ıkınıyor. Uyanıkken uyurken sirkeli ama. Gaz problemimiz de var ama gazını çıkarttı. Kakasını yaptı uyuttum şimdi. O kadar çok ıkınıyor ki dayanamıyorum artık. Sadece gaz olmadığını düşünüyorum. Kakasının kıvamı normal, mukusa bir iki sefer rastladım. Bu kadar küçükken alerji olma ihtimali var kı? Anneler yardım edin