Sevgili anneler. Yeni bir yıla girmeden önce hem zihnimi hem evimi biraz boşaltmış olmak istiyorum bu yüzden minimalizm oyunu oynayacağım. Aralık ayı itibariyle başlayacağım belki bana eşlik etmek isteyen olur. Katılmak isteyenlerle burada görsel paylaşırız diye düşündüm. Destek oluruz birbirimize 😀 muhabbet, gırgır, şamata olur 😀 gelelim nasıl oynandığına. Birinci gün evden bir eşya, ikinci gün iki eşya, üçüncü gün üç eşya… bu şekilde gide gide 31 gün boyunca toplamda 496 kullanılmayan eşya atmış olacağız. Giymediğimiz kıyafet, eski ayakkabı, çorap, bozuk kalem, çatlamış tabak, bitmeye yüz tutmuş pil, fişler vs vs. Her şey olabilir. Amacımız evdeki fazlalıktan kurtulmak alan açmak. Ne dersiniz katılmak ister misiniz bana ? 🥰 katılmak isteyenler bu tartışmayı takip etsin 🤩🤩🤩