44 günlük bir bebeğim var. Hastaneye gelmek durumunda kaldım ve işim hala bitmedi en son sabah 8 de emzirip cıktım evden. Eve dönmem 5 i bulacak gibi :( tecrübem yok hiç. Bu kadar saat emzirmezsem bir sıkıntı yaşar mıyım memede hafiften ağrı olmaya başladı 🙇🏻♀️