Merhaba anneler. Bebeğim doğduğundan beri sleppy natural bebek bezi kullanıyoruz bir sıkıntı yaşamadık şükür 5 numaraya geçtik epey oldu ama son 1-2 haftadır bebeğimin geceleri bezi çok taşıyor üstüne yatağa geçiriyor artık. Gece mecbur değiştiriyorum bu seferde uykusu açılıyor geri uyumuyor. Yatış pozisyonundan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. beraber yatıyoruz yüzüstü yatıyor, anne sütü alıyor geceleri de saat başı kalkıp emiyor önde toplandığı için taşıyor gibi ama önereceğiniz özellikle geceleri kullanabileceğim bir bebek bezi var mı?