g_tm59 Nerdeyse hepsini denedim en son kotex in X2 extra gece olanını aldım iyi gibi sanki doğumdan sonra iyice arttı kanamam ped yetmiyor yaa eskiden Orkid iyidi ama artık bana iyi gelmiyor siz hangisini kullanıyosunuz memenun musunuz
asaf3467 g_tm59 beije kullanıyorum çok memnunum abone oluyorsun iki ayda bir geliyor gece gündüz üç çeşit ped bulunuyor paket içinde isterseniz sayısını azaltıp çoğaltabiliyorsunuz kızım ve kendim için kullanıyorum tavsiye ederim
aysen032 g_tm59 ben adet kabı kullanıyorum o kadar rahat kiii kendim icin yaptığım en iyi şey olabilir 3 yıldır ped derdim yok kac para olmuş bilmiyorum bile🤣
bahadircocugum g_tm59 kesinlikle kotex iyisi. Molped orkid sleepy vs denedim. Bana alerji yapıyor. Gece ve normal olanı kullanıyorum. Keşke fiyatları daha uygun olsa.
g_tm59 Dolores bende kotexe yeni geçtim çok kararsız kaldım seçmekte iyi gibi şuan bakalım umarım memnun kalırım bundan
urazmomss Benim de kanamam hep çok olur orkid maxi gece kullanıyorum kalın bir ped ama taşma falan olmuyor hiç güzel tutuyor normal pedlerle dışarı çıkmaya korkardım bunda hiç sorun yok ama her markette bulunmuyor