Sema-nehirasel ayseyusufalim bende de en fazla 10 günde bitiyor da acaba çok mu veriyorum diye şüpheye düştüm 😊
atlasmommm Sema-nehirasel benim 1 hafta 7 güne bitmiş oluyor günde 4 kere içiyor 210 ben mi yanlış yapıyorum nasıl 10 günü buluyor sizde 😂😂 ayda 5 kutu gidiyor
Sema-nehirasel atlasmommm benimki 2 kez emiyor ondandir belki ama benim bebeğim 2 saate bı 90 içiyor az mi acaba 100 yapıyorum kalıyor kilosu 5500
Sema-nehirasel atlasmommm evet teşekkür ederim 😊 2. Bebeğim kızımda da aynı bu şekil yapıyordum da bazıları 2 aylık 180 falan iciyormus dedim benimki az mi acaba
Sema-nehirasel aysecos evet şu an 10 gün zamanla bizim de 5 6 günde bitecek 😂 mamalarda ne kadar pahalı hipp kullanıyorum 800 gramı 850 TL canı sağolsun tabi orası ayrı 😊
Gamzeli2206 Sema-nehirasel emzirmeyle beraber mi bizde 2 aylığız 10 günde bitiyor emzirme yok denecek kadar az
Sema-nehirasel Gamzeli2206 2 kez emiyor günde sabah kalktığında emziriyorum bide akşama doğru önce daha fazlaydı birinde emziriyorsam sonra mama şeklindeydi ama malesef iyice azaldı süt
Gamzeli2206 Sema-nehirasel benimde öyle peki ben adet gördüğüm için azalmasına bağlıyorum sizin neden azaldı