Cansubasak Bebeğim bu gün 4 günlük oldu sütüm yok bu nedenle mama veriyoruz başlarda tuvaleti iyiydi ilk iki gün 3 kere yaptı dün bir kere yaptı sabah ve ondan sonra 24 saatten fazladır yapmıyor kakasını normal mi bu durum yaşayan var mı doktara gitmeli miyim
Gizemabc Cansubasak hayirli ugurlu olsun😊 d vitamini damlasina filan mi basladiniz? gorumcem cocuk doktoru. Damlalarla ilgili bilgi verirken bazi damlarin kabizlik yaptigini soyledi. Mama da yapmis olabilir. Ayrica kucuk kizim 8gunde bir yapiyordu. Takip edilirse sorun yok demisti. Yani uzun surerse tabii bir uzmana gosterin ama icinizi ferah tutun😊 cok gecmis olsun
2girlsmom Cansubasak mama kullanıyorsanız o yapıyor olabilir değiştirin. Benim ilk kullandığım mama ishal yapmıştı günde 8 9 kez yapıyordu 🤦♀️ mamayı değiştirdim düzeldi. Ayrıca bir iki gün yapmaması normal doymadıgını çişini yapmazsa anlarız. Benim kızım ilk hafta 12 saat boyunca çişini yapmadı doktora götürdük doymadıgı için yapmamış mama başladık hemen.
Cansubasak Gizemabc teşekkür ederim yok hiç ilaç vs kullanmıyoruz merak ettiğim mamamı yapıyor yoksa karnı mı doymuyor o yüzden mi yapmıyor ona göre doktora gideyim çünkü gazını çıkarıyor hiç sancısı yok gayet düzenli uyuyor
idil1990 Cansubasak mama yapiyor anne sutu alan bebek dort gunden sonra doktora goturuluyor mama alan bebeklerde sure daha uzun oluyor merak etmeyin sutunuz insallah birden gelir iyi gunlerde buyutun bebeginizi az bisi zeytinyag verebilirsin aklinda bulunsun ben vermistim karnina yagla masajda yapabilirsin faydasi oluyor
Cansubasak idil1990 teşekkür ederim yarın bir doktora götürücem içim rahat etsin bir de mama verdiğim acaba yeterli miktarda mı veriyorum bilmiyorum hepsini sorucam