Hanne1910 Kızlar bebeğim iki gündür emerken çok agliyordu kendini geri cekiyordu bugun sagip ne kadar emdigine bakmak istedim ama 30 cc bile sut çıkmadi acaba anne sutunu ne arttirir bi fikriniz varmi yada bu sut arttırıcı içicekler ise yarar mi kullanan varmi aranızda yardım ederseniz sevinirim 😔
UmayNil Hanne1910 bence en önemlisi psikoloji artırır. Kafanızı rahat tutun sütünüzün olacağına inanın, bunu sürekli kendi içinizde tekrarlayın her zaman. Emzirirken bebeğinizle tensel temasta bulunun. Bol su için öğün atlamayın yemeklerde
Almina Hanne1910 bol bol emzirmek su uyku ve duzenli beslenme ama bana bulgur ve dereotuda cok etki ediyor Hele keskek😍 birde canim tereyaginda biraz seker kavurup kendin kivamina gore su ekle onu da ekmek banarak ye
Emiri Gulsen maden suyu gaz yapmaz mı bide sade olanından mı ben genellikle meyveli içerdim hamileyken filan
Ogulveannesi Ayvaaaaa bugün canım sütlaç çekti😋internetten tarif bakıyordum bir baktım birde ne YazSın emZiren annelere süt yapıcı Özelliği varMış🥰tabak tabak Yiyelim o zaman 🥳
Ercanekininannesi Sağımla bebeğin emdiği aynı değil benimde şuan sağınca 30cc çıkıyo ama bebeğim gayet doyuyo ağzından taşıyo hatta. Sütüm y diye düşünmeyin bolbol emzirin. Bi de bebeğiniz 1ayı geçtiyse artk memeyi çekişi kuvvetlenmiştir makinanın çekişi yanında düşük kalıyodur ondan makinaya az geliyodur
Hanne1910 Ercanekininannesi yeni 1 aylık oldu doğduğundan beri yeni dogru düzgün emmeye başladı zaten 😔
Ercanekininannesi Hanne1910 benimki ilk doğduğu zamanlar çok az çekiyodu ondan sağınca 70-80cc geliyodu. Sonra çekimi kuvvetlendikçe sağma işini bıraktım şuan 52günlük arada sağıyorum 30cc den fazla çıkmıyo ama gayrt güzel emiyor. Bi kaç haftaya iyice kuvvetlenir çekmesi hiç merak etme
Kumsal_idrisoglu Bizde 2 aylik olucaz ama artik doymuyo gibi geliyo az mi geliyo bilmiyorum başka neler yemeliyiz sıcak duş iyi gelirmi
CagriEymen Bana en iyi tahin helvası süt yapıyor.bu süt olayı kişiye göre değişiyor yediklerine dikkat et edip sen de neyin sütü artırdığını bulman lazım. Mesela bulgur bende hiç bir işe yaramıyor abartıp 1 tencere yedim patlıyodum boşuna şişirdim kendimi 😂😂😂 Stres yapma ben sütüm yok die tribe girdiğim gün sütüm gerçekten azalıyo yada bana öyle geliyo bilmiyorum.. Anne olmak zor imiş...
Hanne1910 CagriEymen evet anne olmak çok zor işmiş özellikle doymadigini anladığım zaman anladim bunu 😔oturup ağladım resmen 😔
Hanne1910 Aslında bol bol su içiyorum öğün atlamıyorum birkaç gündür uyku düzenimiz bozulunca tamamen bitkin düştüm yeni yeni emmeye başlamıştı zaten bebeğim simdi bunuda görünce çok üzüldüm 😔 yanlız bi anne olunca hersey çok zor oluyor eşimle tek bakıyoruz bebegimize☺️😔
CemreKerem Hanne1910 komposto ve helva sayesinde sütüm arttı mamaya ihtiyacım kalmamıştı günde 3-4 kez falan veriyordum mamayı
Bisaniye Hanne1910 anne bebek çayı ve Humana aldım ikisini de içiyorum gün boyu bi de Rezene içiyorum gaz sancısı olmasın diye. Bi de 2,5 litre su. Şimdilik iyi şükür 🙏🏻
Bisaniye Hanne1910 aktarda gördüm aldım canım çeşitli bitkiler var. Birazdan içeriğini yollayacağım :) Bence yarıyo işe ilk başta çok ağlıyordu iki kez mama veriyoduk. Gece almıyodu memeyi boş diye çığlık atıyodu iki gündür yok. Doymasına bağlıyorum 🙏🏻
Seheraslan Benim bebeğimde emiyor bi yarım saat sonra tekrar aranıyor kızlar normal mi acaba doktor sütün yeterli dedi ama kafam karıştı hala doymamış gibi geliyor