neslihanca biz varız. Yemediği için çocuk videosu açıp yedirmeye başlamıştım iki haftadır . O şekilde az da olsa yiyordu. Bir yaş kontrolümüzde doktor asla video eşliğinde yedirmemek gerektiğini yoksa kalıcı beslenme reddi yapabileceğini söyledi. Bıraktım tekrardan hiç mi şey ağzına koymuyor.