Arkadaşlar 3 gün yoğun çalışan 4 gün evde olan bir anneyim kızım 1 buçuk yaşında çalıştığım günlerde ev işi yapmıyorum geri kalan 4 gün yapıyorum her şeyimi evimi çocuğumla da ilgileniyorum ama bitiyorum arkadaşlar o kadar yorgun hissediyorum ki … yaptığım bir hobim kalmadı neredeyse tek yaptığım bebeğim uyuyunca koltukta dinlenirken sosyal medyaya girmek kitap okumayı yürüyüş yapmayı çok severdim halbuki..benim gibi olan var mı ? Özellikle çalışan anneler? Ne önerirsiniz?